23 maja - szybki i aktywny dzień:)) Podzielę się.

Witajcie :)

Rano dostałam wiadomość od koleżanki. Była godzina 8 22,  a koleżanka do mnie pisze info, że jest na ulicy Dickensa i że jak chce to to o 0 00 jest seminarium i że mogę przyjść. 
Poprzedniego dnia, faktycznie coś tam do mnie wspominała, że te warsztaty są dla dziewczyn pracujących z dziećmi (przedszkola, żłobki). Ona tam została wysłana z pracy. Ale ja też się załapałam ( przeważył mój kierunek studiów:)))
Projekt w którym miałam przyjemność uczestniczyć 

Aktywne łącza Multimedialny System Ekspercki 
Seminarium odbywało się w Wyższej Szkole im. Korczaka.  To ja normalnie wstałam i w dwadzieścia minut byłam na przystanku tramwajowym.
Rejestracja odbywała się do 10 00, a ja 9 57 elegancko przekroczyłam próg uczelni:)))
Ależ było fajnie:)))
A teraz najważniejsze:)
Wszystko słyszałam na tej sali:))) Tak dobrze, że koleżanka trochę mnie rozpraszała i rozrabiałyśmy.
Ja zawsze przecież na studiach, taka pilna jestem, w pierwszej ławeczce, pilnie słucham, by jak najwięcej usłyszeć, a teraz... Ale i tak bardzo dużo się dowiedziałam.
Na początku był wykład o bezrobociu. Było mówione, że trzeba cały czas podnosić swoje kwalifikacje. Ja to wiem, ale czasem po prostu nie wiem, którą drogą iść..
A ciekawi mnie  czy wy to wiecie?
Był puszczony film, z takimi śmiesznymi animacjami. Jak taki człowieczek pisze swoje CV.
Napisał jedno i wysłał jedno i czekał. Takie śmieszne minki.
A potem było mówione, że trzeba wysyłać więcej, aktywniej szukać, na różne sposoby.
Ja to oczywiście wiem, ale to było tak śmiesznie pokazane.

SŁUCHAJCIE
Dowiedziałam się, że wyszła ustawa, że np. jak ktoś jest bezrobotny to do 30 roku życia a np. dostanie pracę w innym mieście to od urzędu pracy może dostać pieniądze na wynajęcie mieszkania, pokoju do jakiś 1000zł. Ta praca musi być tylko od 3 h jazdy w dwie strony od miejsca zamieszkania. Trzeba się dowiadywać w urzędzie.




A potem były wykłady z Bajkoterapii
Wszystko o efektywnej komunikacji
Przykłady bajek logopedycznych
Nowe kompetencje pracy nauczyciela
Bajki psychoedukacyjne - Przykłady.



A potem, wieczorem spotkałam się z koleżanką i poszłyśmy na pokaz fontann. Latały stwory po niebie. Nie mam foty tego stwora, za szybko latał,  ale wyobraźcie sobie smoki ze skrzydłami...











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 3

Związki osób słabosłyszących, głuchych

Odnośnie implantu Decyzja o operacji