Co ostatnio przeczytałam, co ostatnio obejrzałam

Przez ten tydzień czytałam książkę ''Polka Potrafi'' Słyszałam o niej już dawno, ale troszkę żałowałam sobie wydać 40 zł na książkę, aż w końcu mój chłopak mi ją kupił na urodziny. Kupił mi jeszcze drugą część Polka Potrafi, życie zaczyna się po czterdziestce,  co prawda ja jestem po trzydziestce, właśnie skoczyłam 31 lat, ale mniejsza z tym.
Jeśli chodzi o książkę, czytając ją miałam wrażenie, że w normalnym życiu takie rzeczy się nie dzieją. No ale się dzieją. Jak ktoś czegoś tak naprawdę bardzo chce. Fajne jest to, że trzeba próbować i szukać tego czego chcesz. I dążyć za marzeniami.







https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhtFrQfi3P3dXbEAASDR0B_EuEIzQCuZNa5pr13PofPTNSMGQiQlXH4W5dCwG-N30tRNb2M1VPBMCWEVOjtFhjuRZx6XYBu7H3w58UC2tJVOg8PjC4BCMOmD7oePGImILzEUSydVfnRlJ_2/s200/333.jpg
Film '' chemia'' chciałam obejrzeć, jak tylko zobaczyłam reklamę, nie wiem dlaczego ale pomyślałam, że film jest o miłości, o miłosnej chemii, okazało się że jest o nowotworach i o raku. Początek - masakra  Jakieś urywki scen, bez sensu, potem już trochę lepiej ale nie oglądałam go z napisami a polskich filmów niezbyt dobrze rozumiem, w implancie nawet - po prostu nie słyszę słowo w słowo. Troszkę się zawiodłam. Taki dziwny ten film





https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgsym7-KrjccKjuD2D90T3eeuyCWmlrYPwmCAho9-dlRjU3rrITcTVX_jtS1B0qI960_LI7jHBJcMsHndUOY2i1EE1aQefGukWLlnznyjYy3glboFg0rIfsOqXgqLD6EQaJVi6Vny_MCm3T/s200/444.jpg
Nie lubię mrocznych filmów, i gdy widziałam go na zwiastunie w kinie, mówiłam sobie - nie idę. Lubię za to Leonardo Di Caprio. Wręcz go kocham!!! Czemu on się nie ożenił z Kate Winsnlet?  W kocu w ten piątek nie mieliśmy z chłopakiem co obejrzeć, i nagle przyszedł pomysł by włączyć ten film. 
Przypominał mi grę. Jest główny bohater walczy, po drodze, ktoś umiera, kogoś ratuje, ktoś jego ratuje. Aż w końcu by... No właśnie nie będę spolerować. A Leo po prostu kocham.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 3

Związki osób słabosłyszących, głuchych

Odnośnie implantu Decyzja o operacji