W końcu byłam na filmie Planeta Singli

Odkąd zobaczyłam zwiastun '' Planety Singli''  miałam w planach wybrać się na ten film. Z drugiej strony pojawiał się we mnie bunt:
Skoro nie ma napisów - to nie idę! Nie będę płacić za kino! 

Oczywiście, że się bałam, że nie będę za dobrze słyszeć, tak jak to było z Listami do M 2. 
Reklama, zwiastun, opinie innych mnie jednak przekonały, więc nastawiłam się pozytywnie:) - ale trzeba zaznaczyć, że ja dość dobrze słyszę w tym moim implancie. 
Chciałam tak siedzieć w tym kinie i siedzieć bez końca. Oczywiście fajnie by było jakby były napisy. Ale dałam radę. Wyszłam z kina zadowolona. Dla porównania ostatnio też oglądałam ''Chemię'',  na DVD bez napisów i nic nie rozumiałam.  

Teraz Polska Fundacja Osób Słabosłyszących pracuje  nad taką akcją by zbierać podpisy ludzi - by filmy były z napisami - z myślą o osobach słabosłyszących i niesłyszących. Bo oczywiście osoby słyszące nie zdają sobie sprawy, jak to jest oglądać film bez dźwięku, lub właśnie z lukami, i do końca nie wiedzieć co w tym filmie się dzieje. Fajnie by było jakby nam się to udało. Podobno takie napisy dla filmu to koszt 5000 zł, budżet filmów polskich kinowych jest o wiele wyższy, ale producentom się nie chce. Warto zrobić tak by się zechciało. 

Udostępniłam informację o akcji na Fb, kilka osób to polubiło, ale nie mam pojęcia czy wypełniło tą petycję., bo czasem ludziom nie chce się wczytywać, lub lajkują coś mechanicznie, nie oznacza to że np coś kupią, czy wypełnią ankietę, Czy np. Ludzie biorą udział w wydarzeniach ( odchaczają się) a tak naprawdę nie biorą w nich udziału, nie przychodzą na miejsce, może zapominają, może wypada im coś ważniejszego?To nie jest nic trudnego a  Osoby Słabosłyszące też mają prawo do rozrywki. 

podaję link

http://www.petycje.pl/11729

KROK
klik w stronę wyżej
Podać mail
na dole jest '' podpisz petycję'' Właśnie trzeba podać mail, a potem potwierdzić klikając w link, który dostaje się mailem
I WSZYSTKO

To nic Was nie kosztuje, a są duże szansę by się udało.

Komentarze

Anonimowy pisze…
Ja byłam również w kinie na tym filmie. Warto było:-) mega świetny, również czasami sprawia mi problem zrozumienie polskich filmów w kinie..Aktorzy szybko mówią. Czasami nie zrozumiem co aktor powiedział a widownia na sali śmieje się, a mnie przykro, że również pośmiać się nie mogę z nimi..gdyż nie zrozumiałam... Pozdrawiam:-)

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 3

Związki osób słabosłyszących, głuchych

Odnośnie implantu Decyzja o operacji