Co obejrzałam, co przeczytałam



Poruszająca opowieść o życiu u boku geniusza, jednego z największych naukowców wszechczasów - Stephena Hawkinga  twórcy teorii czarnych dziur, wybitnego matematyka, sławy akademickiej i pisarza.














Jeśli macie dostęp do wersji z napisami ( lub słyszycie). Polecam ten film, ale uprzedzam - zanim się skończy będziecie płakać podczas filmu, ale jeszcze przez pół dnia.
Nie czytajcie opisu filmu, po prostu włączcie.

O tym filmie dowiedziałam się od koleżanki, jakieś dwa tygodnie temu i od razu go obejrzałam ( ona jeszcze wtedy nie).
Ryczałam strasznie i napsiałam do niej, że świetny ale uprzedziłam, że będzie płakać.

Następnego dnia Ania faktycznie przyznała mi się, że oglądanie tego filmu, kiedy ma się okropnego doła - nie jest najlepszym pomysłem, bo zryczała się strasznie.
Ale ja uprzedzałam. 
A te dziecko mnie po prostu urzekło grą aktorską.



Książkę poleciła mi kolejna koleżanka i ją wypożyczyła.
Bohaterowie także mnie urzekli. Przeczytałam w dwa dni ( ma prawie 500 stron). I wiem, że chcę także obejrzeć film. Uwielbiam takie historie.I takich bohaterów.

Komentarze

Ewa pisze…
Książka "Zanim się pojawiłeś" jest poruszająca. Wciąga niesamowicie :) Podobała mi się również historia "Dziewczyna z pociągu". Taka mroczna...ale dobrze się czyta.
Pozdrawiam :*

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 3

Związki osób słabosłyszących, głuchych

Odnośnie implantu Decyzja o operacji