Zwątpiłam we wszystko:( SOBOTA

Na zajęcia nie wypożyczyłam sobie Systemu FM i było mi nieco trudniej. Nie że nic nie słyszałam, słyszałam, ale jakoś tak...A może po prostu uważnie nie słuchałam?

Od jakiegoś czasu żyje w jakimś nierealnym świecie marzeń, a właściwie to całe życie żyję w takim świecie.

Trudno mi jest się na czymkolwiek skupić. Gdziekolwiek jestem, myślę zupełnie o czymś innym.
Nadal nie odzywam się na zajęciach. Nie wiem, może nie mam nic ciekawego do powiedzenia? Może z innych powodów?
Jak ja napiszę tę pracę? Mam wrażenie, że mam kompletnie inny gust czytelniczy.
Nienawidzę fantastyki!!!!

Nie lubię nudnych opisów w książkach.
I już nigdy nie będę tracić czasu na takie książki.
Mam taki  że najchętniej zakopałabym się w piachu :( Dosłownie
Dół kompletny.
Wyłączam FB, KOM - wyłączam się  z życia.

Komentarze

Mi też trudno bez FM. Dzisiaj nie wzięłam ze sobą FM, ale nic nie rozumiałam wykładowcy, mimo, że siedziałam w 1 rzędzie.. masakra jakaś :P A że ja umiem czytać z ust, to niestety pan profesor miał wąsy... :D następnym razem nie mogę zapomnieć tego wynalazka, który jest moim wsparciem :))

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 3

Związki osób słabosłyszących, głuchych

Odnośnie implantu Decyzja o operacji