Wrocillam z Wesela:)

W sobotę byłam na weselu u dobrej koleżanki. Na tę okazje kupiłam sobie nową kieckę nowe buty. Tak tak, z butami miałam, owszem problem, ale ostatecznie znalazłam bardzo ładne, w H&M, a że nie były drogie... to je mam.
Wesele super. Jedzenie też. Sałatka z mozzarellą ( uwielbiam), fontanna z czekolady, - boska, koleżanka zamówiła sobie DJ,  który się co chwile przebierał. Albo np. dawał nam maski,  więc tańczyłam sobie z uśmiechniętym Bruno Marsem.
A obok mnie balował Aleksander Kwaśniewski. 
Teraz o SLUCHU
Słyszeć słyszałam, ale odkąd pamiętam, mam problem z rozpoznawaniem muzyki. Moje uszy, mój mózg pamiętają tylko stare przeboje z mojej młodości, typu Majorka - zapamiętam tę piosenkę, jak byłam na koloniach mając 12 lat i leciała ciągle na dyskotekach. Nietykalni Piaska, i jeszcze jedną taką skojarzyłam, ale nie znam tytułu. Czyli z muzyką u mnie jest porażka.
Jak coś mi nie wychodzi, poddaje się i nie ćwiczę słuchu w tej kwestii.  I wiecie co sobie pomyślałam?
To już nie pierwszy raz, że jak wrócę do siebie, urządzę się, to będę codziennie słuchać muzyki przynajmniej przez godzinę w implancie. Może to coś pomoże? Na pewno, prawda? 
Miałam wrażenie, że tańczę nie do rytmu, i  w ogóle  beznadziejnie, ale to było moje tylko myślenie. Koleżanka do mnie napisała, że ma dużo zdjęć gdzie jestem... Jej dwie Ciocie non stop nas kamerowały.
Słowo daje - Powinnam częściej słuchać muzyki, bo pomimo, że moim marzeniem było iść gdzieś i się wytańczyć ( od dwóch lat mi tego brakowało), to po prostu nie dawałam rady.



Komentarze

wk131 pisze…
Hej Gosiu ,nie poddawaj się przecież muzyka to super sprawa :)W obecnej chwili mam spory niedosłuch i nie mogę jej słuchać co niestety ma negatywny wpływ na moje życie bez niej ciężko za cokowiek mi się zabrać bo zawsze mi coś grało a teraz nie mogę znieść dźwięków które dochądzą :( Trzymam za Ciebie kciuki i więrzę że Ci się uda ;)
Pozdrawiam cieplutko :)
wk131 pisze…
Jeszcze jedno :) na Twój blog trafiłam dzięki Twojemu opowiadaniu przy którym się popłakałam ! Bardzo mi się podobało :)Trzymam kciuki za wydanie nowej i wznowienie pierwszej ;)

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 3

Związki osób słabosłyszących, głuchych

Odnośnie implantu Decyzja o operacji