Ostatnio miałam problem z implantem


 

Nic wam nie pisałam ale od jakiegoś czasu, mój implant bardzo i często przerywał, jakby przestawiał programy, co mnie bardzo denerwowało. Wiedziałam, że muszę albo pojechać do szpitala do pani Zuzanny, albo napisać do Wrocławia z pytaniem, czy da się to jakoś samo naprawić?
Podejrzewałam kabelek, ponieważ bardzo często go wyginałam i zaczął przerywać. A że w zestawie mam drugi na wymianę, to zastanawiałam się jak go wymienić, czy powinnam to robić sama.
Próbowałam, ale nie mam na tyle siły w palcach więc, zostawiłam to na potem.
Przyszedł taki dzień, kiedy zdecydowałam się napisać wiadomość do Wrocławia, z tym z czym mam problem i jakie są moje podejrzenia.
Mam pytanie, jak można wymienić (samemu kabel od cewki)? Od pewnego czasu kabel przerywa ( tak jakby bateria się wyczerpywała a z baterią jest ok) i wtedy nie słyszę przez implant. Na pilocie jest wtedy komunikat i obraz całego implantu oraz podświetlony kabel cewki na pomarańczowo, na dole ekranu po prawej stronie jest przycisk połącz przykładam to kółeczko i klikam na połącz i jest dobrze ale bardzo często to się zdarza, oprócz tego czasem przerywa i muszę palcem dociskać kabel do głowy i wtedy jest ok. Wiec dlatego podejrzewam ze to wina kabla - mam zapasowy był w zestawie dlatego nie wiem czy można to wymienić samemu, ew poprosić chłopaka, czy jechać do szpitala na Banacha do pani co mi ustawia implant, czy wysyłać do Państwa ? Proszę o wiadomość
Dostałam w odpowiedzi instrukcję , że na stronie 61 jest wszystko opisane. Spojrzałam na wersję elektroniczną i faktycznie było. Spojrzałam na moją papierową i nie widziałam tego. 
Dobrze, że napisałam. Postanowiłam poprosić o pomoc mojego chłopaka, sugerując się rozmową z Klaudią, że jej wymienia wszystko tata. I faktycznie bez problemu odczepił mi ten kabelek, ale... przez chwile nie wiedziałam, gdzie ja zapodziałam ten zastępczy. Na szczęście był w drugim pudełeczku z małymi częściami zamiennymi. 
Przyłożyłam do ucha i implant czysto chodzi ;)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 3

Związki osób słabosłyszących, głuchych

Odnośnie implantu Decyzja o operacji