W sobotę byłam w Teatrze Kwadrat na sztuce Szalone Nożyczki :)



Witajcie
Wiecie co? Tak ostatnimi czasy całkowicie wyłączyłam się z życia. Rzadko, tu piszę, nigdzie się nie udzielam. Ale przez przypadek w sobotę przeczytałam ogłoszenie mojej kuzynki: że ma dwa bilety do teatru, i kogoś zabierze. 
Dawno nie byłam w teatrze, zresztą kolejny raz chciałam sprawdzić jak słyszę. Nie mówiąc już o tym, że mogłabym zobaczyć aktorów na żywo. Teatr jest wspaniałą rozrywką, więc napisałam do kuzynki, że mogłabym się z nią wybrać.
Poszłyśmy na sztukę Szalone nożyczki w teatrze Kwadrat. Bardzo duża sala, w porównaniu z ostatnim skromnym teatrem, byłam pod wrażeniem.
Siedziałyśmy w jakimś piątym rzędzie, a było ich z trzydzieści. Pełna sala ludzi. Jeszcze się nie zaczęło przedstawienie a aktorzy swoim zachowaniem, mimiką twarzy wywołali uśmiech na mojej buzi.  Grała muzyka taka wpadająca w ucho, polskie przeboje, które kiedyś znałam więc rozpoznałam je  Było super Naprawdę. To było coś niesamowitego!
Jest to Interaktywna komedia fryzjerska, której humor ostry jest jak brzytwa!
Akcja toczy się w salonie fryzjerskim mistrza grzebienia i nożyczek – Tonia Wziętego (nazwisko mówi samo za siebie), który wynajmuje zakład od mistrzyni fortepianu Izabeli Richter. 
Pewnego dnia kobieta zostaje zamordowana w swoim mieszkaniu, znajdującym się tuż nad salonem. Nieoczekiwany zwrot akcji ujawnia wiele skrywanych tajemnic, których rozwiązaniem zajmie się profesjonalny śledczy, angażując do tego widzów. Autor sztuki bowiem, główną rolę powierzył właśnie publiczności. Od jej błyskotliwości zależy rozwój wydarzeń, a w konsekwencji również - a może i przede wszystkim - zakończenie przedstawienia.
O niewątpliwym sukcesie spektaklu świadczyć może fakt, że gramy go już od ponad 16 lat i wystawiony został prawie 850 razy, a publiczność nadal doskonale się na niej bawi, zapełniając widownię po brzegi!
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhTNmPSTo2SGWRaP-f05uxSpS3fpjVdeaZ3HcOuvJpRa3YSGZ8ymmfYFmK52iwwgv5XlOnF0hIBe7kYMMX1hs-l0BkSEoUIa5wIsND33hs8KvkgUj-9dkxmlq5msZlbxaNBu9Z9COO97Wzc/s200/1.jpg



Powiedzonka
Hmm ładna koszula, taka szara idealnie pasuje do zębów" 
Bystrzacha z ciebie, łapiesz szybciej z miejsca niż inni z rozbiegu" ,
Tak się pan podniecił czy to był rewolwer'' ....
Jak grałem Calineczkę, każdy mówił, że się wyróżniam"
Chyba się zakochałem, bo nic nie pamiętam" (chwilę po pocałowaniu policjanta
"To nie borsuk, to nie kuna - to rakieta Kim Dzong Una" :D
Jak ktoś zadawał pytania z publiczności i się pytanie powtórzyło to Toni do chłopaka :
- Ej ale ty sie tej trawki narajałeś przed wejściem .. . masz opóźniony zapłon to już było :D
"-Czy popełnił pan w przeszłości jakieś przestępstwo?
- A to karalne?
- Teraz już nie.
- To popełniłem
- Jakie?
- Zamieniłem metkę batonika na stringi
- A czemu pan to zrobił?
- Pomyliłem metki, bo nie wiedziałem ze to przestępstwo."

"-Czy powiedział pan reszcie podejrzanych jakie było narzędzie zbrodni?

-A to przestępstwo?
-Nie
-To powiedziałem"
Policjant robi notatkę, Toni zagląda i mówi na cały głos: nie Tom, tą!!!

Gdy  publiczność zadawała pytanie pani Dąbek, lub zauważyła jakąś ważną, kwestię dla śledztwa - pani Dąbek spojrzała taki grożnym wzrokiem - Naprawdę to było śmieszne. Podobała mi się cała mimika twarzy aktorów, naprawdę. Słyszałam tak w 70 procentach, bo na scenie dużo się działo, ale cały ten spektakl był po prostu super. Wystawiany już jest od 16 lat i ludzie na niego chodzą po kilka razy. Polecam!




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 3

Związki osób słabosłyszących, głuchych

Odnośnie implantu Decyzja o operacji