Coś dla nas :) Horror o niesłyszącej i niemówiącej pisarce

 Wczoraj na Netfixie trafiłam na film Horror i sobie go obejrzałam.

Głuchoniema pisarka staje się, we własnym domu, obiektem prześladowań zamaskowanego mężczyzny.


http://www.filmweb.pl/film/Hush-2016-757218#

Obejrzałam sobie też film ACE Ventura Psi dekektyw. To dziwnie zabrzmi ale nigdy go nie widziałam, a film jest z 1994 roku.

Polecam komedię Alibi.Com - Boska.
 http://www.filmweb.pl/film/Alibi.com-2017-776064
oraz serial

 Bardzo duże wrażenie wywarł na mnie jeszcze film Próba Ogniwa, o małżeństwie, które przechodzi kryzys. Z cyklu tych filmów o bogu Czy naprawdę wierzysz? Wspaniały.
http://www.filmweb.pl/film/Pr%C3%B3ba+ogniowa-2008-470207

A z książek zakochałam się w książkach Lucyny Olejniczak. Przeczytałam na razie Hankę, ale zamierzam wypożyczyć kolejne części. Jest to książka z czasów przedwojennych.  Teraz czytam Motyla o uczniach warszawskiego liceum plastycznego.

 I jeszcze super jest serial Szerlock Holmes, jest na Ntfixie - naprawdę wciąga. Historię o detektywie każdy zna. Oglądałam go w czerwcu w każdej wolnej chwili. Potem przerzuciłam się na serial ''Jej szerokość Afrodyta'' który zaczyna się niemal wypadkiem dwóch różnych kobiet - jedna ( przy kości zostaje postrzelona, a druga ma wypadek samochodowy modelka). Modelka umiera, ale jej dusza zostaje w ciele inteligentnej prawniczki w rozmiarze XXL. Jak się domyślacie, musi sobie poradzić mając przy sobie swojego Anioła Stróża. Ten serial trochę mi przypomina Ally McBeal - oczywiście trochę się różni, ale
jednak :) http://www.filmweb.pl/serial/Jej+Szeroko%C5%9B%C4%87+Afrodyta-2009-496575
 
 NAJFAJNIEJSZE jest to, że można sobie włączyć opcję z napisami 


Z  książek ostatnio przeczytałam
Sposób na singielkę - śmiałam się jak autorka na łamach książki przywołała jeden z programów dokumentalnych
Samotni.pl
Ponad wszystko, ( film też widziałam)
I bardzo urzekła mnie książka ''Wieczna Wiosna, która opowiada o walce z rakiem.

Komentarze

Veronica. ♥ pisze…
Gdyby nie moje straszne przewrażliwienie, na pewno bym obejrzała. :)
No ja też nie przepadam za horrorami, ale ten obejrzałam.

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 3

Związki osób słabosłyszących, głuchych

Odnośnie implantu Decyzja o operacji